Thursday, July 30, 2009

adoyai!

assalamualaikum.....

hello sume... hari nie sgt membosan kan sbnrnyew.... bgun pagi mim dh kne g umah nnek n tlg tgok Ikhsan(adik sedara) coz his mom dmam n kne g klinik... siyan2... then ble my aunt dh blik n i bley larh chow.. hehehhe... n nk s jadikan crite, bru je masok bilik nk lentok2 kejap coz smlm tdo lewat giler coz g uptown with my brothers,my aunt n cousin... kami g uptown shah alam ajew... hehehe.... tup3, my fren called n suh siap sekarang jgak!! wth.. aku bru je nk gedik2 ngn bantal n dah kne bgun bersiap plak... ceh!! mmg mengecewakan.... tp nk wat cmne kn,... kwn punye pasal.. ikot je larh... aku plak cem biase mmg lembat skit dlm bersiap ni... sje nk jd KURE2 hehehe... mengamok tuan hamba itu menungguku.... mengamok xngamok ko dh kacau sleeping beuty aku ko lak nk membebel!!! hohhoh... pekak kn telinga ajer.... wat bodo ajew... hahahah keji kn dpt kwn cam aku, msok telinga kanan keluar telinga kiri... sowie zilah... ko marah la coz hti aku ni kdg2 kering.. hahahah....

rhupe2nyew kawan aku ni tgah berkecamok hati nyew @ jiwa kacau... KESIAN... ye la ingin di hati mahu berkasih tp apakan daya org sudah berpunye!! chewah!! ahahahha.... x gitu ziela?? crite die mmg sedih.. sesedih crite korea taw... aku pon td dgr la die bercerita ttg sandiwara2 yg berlaku antara die n kekasih hati nyew... mcm ini, die ni pon gatal, nk bercinta dgn tunangan org... apa larh betapa rmai lelaki single dlm muka bumi ini, di cari nyew tunangan org... dn tunangan org itu pon memberi harapan palsu pada kwn ku sorg ini.. sungguh tragic, kwn aku ni hri2 akn ke tmpt mereka bermadu kasih setiap hri xkira la bila n aku pon di tarik nyew ke tempat kejaDIan, tdak ku akui tmpt nyew tenang dn amat cantik sekali, kawasan di atas bukit... kami booleh melihat pokok2, padang yg luas dn juga kabel TNB ahahhaha.... tp tmpt tuh tenang n nyaman... sesuai utk berjoging... hehehe.... stop la crite pasal ziela.... pooor little thing!! sowrie darl he is not for u....

No comments: