Monday, November 29, 2010

Istiadat Konvokesyen UiTM ke-73....

ahhh seronok bukan kepada semua yg telah berkonvo... bahagia.. sekali seumur hidup org kata, tp utk org yg buat double or triple diploma tu lain la kan... mereka boleh nikmati konvo diploma n memakai jubah konvo tanpa jalur emas di lengan n hood di bahu!! xseronok la kan n also wht a waste of time, tu pon if ade org nak buat cmtuh! hehe... ahhh konvo ni adalah tnda kemenagan sy di medan perang semasa diploma!! n im winning it!! yahoo!! tahniah mim n also all my fellow fwens!!!
*mata sepet woo!! seronok kemain lg nowh! ahaha

yea sape yg xseronok konvo n juga semesti nya rase cam cuak je kan nak naik ats pntas tu dan untuk maintain howt di ats pentas itu.. kerana gmbr konvo adalah bukti kte telah menghadiri konvo tersebut yah!! jika tiada gmbr, tiada bukti.. ahhaha... yela if gmbr tu buruk kn ke segan nk tnjuk kt org? sure gmbr tu di simpan di dlm kapsul massa, 10 thun akn dtg bru boleh buka di sebab kan malu pnya pasai! ahahaaha... tp gmbr ak la ni ok la.. ak puas hati gk la... n kena puas ha kan... dh xde choice la kan! hehe.. redha je noks!! :P

fyi erk, no giliran aku sgt suxx!!!!!! yup it really is, no giliran aku yg ke 709... T_T

*ni la kwn aku aainaa beliau nye no giliran 708, n aku nyer 709.. yah so die la teman aku berborak didlm dewan.. cowie aainaa, ak byk ckp n gelak tyme tu.. nebes.. hahah

ni semasa sdg menghampiri ke dewan tersebut, n yah bapak aku tbe2 muncul di pintu selepas ak mengambil berwarna gold di atas, ye mcm paparatzi bapak ku mengambil gmbr!! kelakar seyh! kwn2 ak pon gelak2 je.. ak pon naik malu!! (mim malu ke?) ahahaaha....

* ni lah geng2 nama yg strt pangkal nye huruf r-s!! geng2 last sekali! hahaha

convo utk dak2 diploma mengikut huruf nama ya bukan mengikut grade di dalam kelas.. di sebab kn tu lah aku berada di belakang sekali!! if ikot grade maybe aku ade kt dpan sikit lah.. hahah.. perasan nok! hhahaa...
bannga dgn pencapaian diri sendiri!! alhamdulillah!! syukur sume nya berjalan ngn lncar!! rase cam nk konvo lg.. insyallah lg 2 or 3 taun lg ak akn konvo lg tok degree lak! woot2!!





cukup lah sudah entry kali ni! hoho!. ak dh beku kn crite ni lame gle dow!! dh lame dh istiadat konvo ak belalu! tp xlalu nk hupdate! malas! ahaha.. tp siap gk.. tp mcm ala kadar jer! sorry guys! huhu!!

No comments: