Wednesday, May 19, 2010

Kawan oh Kawan


kawan.... oh kawan.... aku ramai kawan...


ade kwn skola, kwn2 mse kecil2 dlu, kwn mse skola agama, kwn2 mse skola menegah,rndh,tadika, universiti, kwn2 di ruangan siber , FACEBOOK, MYSPACE, TAGGED, FRIENDSTER, YAHOO MESSENGER n mcm2 lg yg ade skng ni yg aku pon mlas nk ikuti.. sbb byk sgt dn memeningkan kepale wotak!!


tp wat mse ni aku nk berborak pasai kawan2 di ruangan siber...



  1. FACEBOOK
korg sume musti ade fb ni kn? kalu xde korg mmg kuno sgt2... (adik bongsu ak pon ade taw)...
malu je kn kalu xde... fb ni pd pemahaman aku ni stu medium utk kite manusia ni utk keep track kwn2 kite yg tlah lost contact pd suatu ketika saat dahulu... ah sume tu karut mengarut mcm limau purut!! haa,... prt merapu dh strt sorry u allss!! hahah... matlamat aku dlm fb ialah untuk menaik kan level di RESTAURANT CITY (dh lvl 36, bangga ok)... N also utk stalk2 mamat cute ke, sape awek die hawt ke? mcmm tu la.. terok kn perangai.. tp xpe sukati aku la.. hahha... kami sekeluarga bole kire sgt active dlm berfb ni.. stu rumah sibok nk fb.. phm2 la dh stu rumah bole wi-fi kn.. kalu nk wi-fi dlm toilet pon bule.. hehehe... tp xelok la.. nti wosak naya aje... aku mcm biase la on9 kt bilek,adik2 kt bilek mereka.. n parents kt ruang tamu... stu rumah berjumpe tp dlm fb.. hahaahah... mmg lawak.. seara mara pon pelik tgok kami sume sibok on9 padahal ddk dlm 1 bumbung!! aahahaha... nk wt cme.. dh hobby!! lols...

2. YAHOO MESSENGER

ni slah stu medium chtting yg glemer lg mengelip2.. ahhaha.. aku ske g chat2 kt cni.. tp rmai gle org yg sy xberapa nak suke chtting ngn mereka... mereka otak kuning... xelok tok sy berbaik... tp ade jgk yg baek n prmah xde borak2 kotor.... sy sbnr nyer jijik ngn mereka yg sllu berfikiran -ve n mmg benci sgt2.. ade la plak pompuan mne yg xthu mlu n maawar kn dri nak bt aksi2 sensored.. eeiiww!~ sgt geli.. masyrakat sampah!! tolong la... ape hal ngn dorg sume ni?? akal xde ke?? mne pergi?? roSAK/??

eh ,merepek je mak cik sekor ni.. ahhaha.... tp last but not least.. ak suke meluangkan mse berkawan dgn teman2 siber ttp mereka perlu berfikir sblm menchatting!! CRAP!! ehhehe....

(^_^)V peace u alls...
harap xde sape terasa.. kwn2 i sume baik.. syg korg sume k!! ahhha

2 comments:

Proud Sewist said...

fti aku ada fb! so ko xleh anggap aku kuno tau! hahahahahhaha


p/s: now u talking! hahaha

S y a m e e m said...

yah dear.. ko mmg ade fb. kte x kuno!!! hahaha