Monday, August 24, 2009

damn lame giler x membeLog...

seyes dh msok 2 bulann kot aku xmembelogkn diri!!! hohoho...

heylow u alls!!!

selamat menyambut ramadhan al-mubarak & happy independents day!!!! harap2 sume dh merdeka kan mental dan fizikal mereka untuk berpuasa.. hehehehe.... pejam celik,pejam celik dh seminggu lebih rupe nyer kite sudah berpuasa!! wow that's fast... mim seolah2 x sedar n xpercaya... ye lah miggu nieh kan sibook ajew memanjang... dgn test melambak n project wedding cake yg xnmpak bayang lagi.. haihh!!! awat la rumit sgt nieh??? mim wake up!!! this is ur final year!!! u hav to show that u can do it...!!! yeah!!! thats the inspiration for me..!! hahak.. assignment banyak lgik... etr?? eco?? fddsvc?? law? sume tuh xwat lagik assgnmnt nyew!! wow!! byk tuh... mampuih mim...

final year?? flashback skit... mse mule2 msok uitm dulu satu family aku dtg hntr aku ke uitm pulau penang... 1st time ddk asrama... mcm mne la rumet aku sume kn... dorg okay ke?? nak ke dorg kwn ngn aku... mcm2 soalan menerjah minda aku yg dulu nya selalu memikirkan negetif... haihh... takot,menakotkan... selama 17 thun aku hidop.. xpernah jauh dr keluarga.... selalu di bawah jagaan ibu n bapa.... bdak bawah umo la katekan... smgu dua tuh mmg rindu giler kat family n if boleh nk balik tiap2 minggu... lepas dh knal ngn kwn2 baru n kamceng dgn rumet2... wah seronok juga yeh ddk asrama ni... tp still xbebas sgt la... ye la part1 ape la yg aku tahu... nk keluar pon tkot2.. kne berteman coz naek prebet sapu!! korg mesti tertanya2 what is prebet sapu... prebet sapu i di bawa oleh2 pakcik2 yg nk mencari rezeki cewah... mereka akn mengambil n menghantar kite ke destinasi yg ingin di tuju... mse aku part 1, tmpat yg paling grang giler is megamall n pacific, carrefour... dua tu je la yg paling best nk shopping pon... hahahaha.... if u all nk taw megamall tuh bapak burok giler n aku xske g sne... tp kt sne je yg ade wayang n arcade!! hahaha.... terpakse je la pegi kn... carrefour plak adelah tmpat untu shopping barg2 harian n keperluan makanan...hehehehehe.... wahh rindu nyew zaman2 dulu... mcm suci jew lagik xtahu ape2 ttg culinary n also ape itu njoy!!! ahahahah....

sekarang neyh permatang pauh dh maju beb!!!! aku pon dh semakin advanced doeh!! semester 5 nieh aku amek kesempatan untuk dduk luar kolej! iaitu di taman pauh indah,permatang pauh!! okay la,not bad... xde la aku merempatkn... hehehhe... sekarang confident level aku dh semakin tinggi... aku dh semakin xthu malu n aku xpeduli ape org nk kate.. tp aku still pndai jge diri aku... kritikan dr org len itu aku jd kn bench mark untuk aku berubah menjadi yg terbaik drpd yg lain!! yeah!! jika dahulu xbyk shooping2 complex untuk lawati... sekarang ade sunway carnival mall,jusco perda, tesco, giant.... lagi seronok dr dlu.... makin pnjng la lgkh nk berjalan... ahahah... tu yg selalu poket kosong tuh.. ahakz!! mmg syiokk!! jln2 cuci mata heheheh.... dh nak abes blaja.. next sem prktikal pulak.. kenangan prktikal sem 4 masih menghantui aku n now sem dpan dh nk keluar prktikal lagik... ape la yg bakal aku tempuhi demi untuk melaksanak kan coursework.... ahahah... abes prktikal sem 6 nti!! aku dh blh grade... insyallah!!! tu pon kalu xde paper sangkut sem ni... aku harap n akan berusaha secukupnyew!!! gambatte!!!

No comments: